Paper 42

Generated: Thu Jan 30 16:03:12 2003

prev (41) overview next (43)

42 - TitleTemel Bilgisayar Kullanımı Derslerinde Öğretici Tutumunun Öğrenmeye Etkisi
AuthorsMustafa Böyükata, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi, 66100 Yozgat
Yusuf Pandır, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi, 66100 Yozgat
Sait Yılmaz, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi, 66100 Yozgat
PC MemberNo
Contact personMustafa Böyükata, boyukata@yahoo.com, 0354-242-1021/121
Main Fields1. Temel Bilisim Egitimi
Other Main Fields
Abstract + KeywordsBu bildiride öğretmenin sınıf içi tutumunun Temel Bilgisayar Kullanımı (TBK) derslerinde öğrenmeye etkisi üzerinde durulacaktır. Öğretmenin öğrencileriyle ilişkilerini değerlendirmede kullanabilmesi için önerilen sorulardan yararlanılarak hazırlanan bir anket, Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi’nde TBK derslerini alan öğrencilerden oluşan bir gruba uygulandı. Öğretici tutumunun öğrenmeye etkisi araştırıldı. Gözlenen sonuçlar sunulacak ve varılan öneriler tartışılacaktır.
Remarks

prev (41) overview next (43)

CyberChair Author: Richard van de Stadt  (Borbala Online Conference Services) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente