Akademik Bilişim 2010 - Muğla Üniversitesi

Title İnternetteki Etkileşim Merkezi Sosyal Ağlar ve E-İş 2.0 Uygulamaları
Author(s) Author #1
Name : Hakan Genc
Org : intePRnet online media agency
Country : Turkey
Email : hakangenc__at__hotmail.com

Other Author(s)
Keywords interaktif, etkileşim, kullanıcı tarafından üretilen içerik, online PR, online medya, kullanıcı alışkanlıkları, kullanıcı davranışları, online marketing, Web 2.0
Abstract Web 2.0 uygulamaları ile interaktif hale dönüşmekte olan internet, bütün kullanıcıları eşzamanlı olarak bilgiyi üreten ve kullanan konumuna getirmektedir. Bu dönüşümden internet kullanıcılarının doğru şekilde faydalanabilmesi ve kurumların verimli sonuçlar elde edebilmesi için sağlanan profesyonel hizmetlerin de bu interaktif yapıya entegre olması gerekmektedir. Bu etkileşim ortamının yoğunlaştığı sosyal ağlar, Web 2.0?ın en değerli noktasıdır. İnternette çoğunlukla İngilizce adlandırılmasıyla ifade edildiği üzere ?online PR? ve ?online marketing? yaklaşımları sayesinde, internet mecrasında kullanıcı ile kurumların daha fazla iletişime geçip iki tarafın da memnuniyet duyacağı etkileşim kanalları pazarlama ve tanıtım alanlarında öne çıkmaktadır. Bir süredir Kuzey Amerika ve Avrupa?da kullanılmakta olan modelin Türkiye piyasasına uygulanması için bizlerin, sektör profesyonellerinin, hazırlıkları devam etmekte olup bu yeni nesil uygulamalar ile 2010 yılı 3. çeyreğinden itibaren Türkiye?de internetin gündelik hayattaki önemi daha da artacaktır. Tüm bu gelişmelerin farkında olarak, online medya ajansı bünyesinde sektör ile kurmuş olduğumuz bağlantılar, yurtdışı ile ilgili temaslarımız ve sivil toplumun Web 2.0?a geçmesi konusundaki çalışmalarımız ile sektördeki gelişmeleri ve trendleri sunumumuzda sizlerle paylaşmak istiyoruz.
Topics • Web 2.0 ve Sosyal Ağlar
• Yeni Internet teknolojileri
• İnternet Yönetişimi ve STK'lar
• E-İş, M-İş, Yeni Ekonomi, İnternet Ekonomisi
• İnternet ve Sanat