XIV. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkCağrı merkezinde kullanılan teknolijilerin bilişim sektöründeki yeri ve önemi
ÖğrenciEvet
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Kürşat Karadaş
Org: Beykent üniversitesi
Country: TR
E-mail: kursatkaradas25_AT_gmail.com

Yazar 2
Name: Mustafa Demirkan
Org: Beyken Üniversitesi
Country: TR
E-mail: mustafa.demirkan26_AT_gmail.com

Yazar 3
Name: Haluk Alemdaroğlu
Org: Beyken Üniversitesi
Country: TR
E-mail: h.alemdaroglu_AT_broadcast.com.tr
Diğer Yazar(lar)0537 283 46 58
Anahtar KelimelerÇağrı Merkezi Teknolojileri
ÖzetGünümüz teknolojileri artık oldukça gelişmeye başladı. Bir çok firma bilişim ve teknoloji adına üretimine hızla devam etmektedir.Yapılan iş bu üretimle sınırlı değildir. Bunun sonrasında destek olarak insanlara yardımcı olunması gerekmektedir. Bu noktada insanların hızlıca ulaşabileceği bir destek departmanı gerekiyor. İşte burada çağrı merkezleri devreye girmektedir. Benim amacım Çağrı Merkezlerinde kullanılan teknolojilerin Türkiye standartlarına uyum sağlayıp sağlamadığını gözlemlemek ve varsa eksik olan bir durumu düzeltmektir.
Başlıklar IPTV
Dosya
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC