XV. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkBankacılık Sektöründe Kullanıcı Deneyimi Araştırması: Dijital Şube, XTM
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Fatma Molu
Org: Kuveyt Türk Katılım Bankası Ar-Ge Merkezi
Country: TR
E-mail: fatma_AT_molu.net

Yazar 2
Name: Öznur Savaş
Org: Kuveyt Türk Katılım Bankası Ar-Ge Merkezi
Country: TR
E-mail: oznur.savas55_AT_gmail.com

Yazar 3
Name: Mustafa Atlı
Org: Kuveyt Türk Katılım Bankası Ar-Ge Merkezi
Country: TR
E-mail: mustafa.atli_AT_kuveytturk.com.tr

Yazar 4
Name: Haluk Yazıcı
Org: Kuveyt Türk Katılım Bankası Ar-Ge Merkezi
Country: TR
E-mail: haluk.yazici_AT_kuveytturk.com.tr
Diğer Yazar(lar)fatma.molu_AT_gmail.com
Anahtar KelimelerKullanıcı deneyimi, kullanılabilirlik, dijital şube, bankacılık, XTM
ÖzetKullanıcı deneyimi, son kullanıcının bir firma ve firmanın sunduğu ürün ve hizmetler ile olan tüm etkileşimini kapsar [15]. Bu alandaki pratik ve teorik çalışmalar, bilgi ve iletişim teknolojilerinin insana ve insanın ihtiyaçlarına yönelik olarak üretilmesini amaçlıyor. Gelişen teknolojiyle birlikte günlük hayatımızın içinde yer alan bankacılık hizmetleri farklı kanallardan müşterilere sunulmaktadır. Bu bildiride dijital şube konseptiyle hayata geçirilen, alanında ilk olan XTM cihazının kullanılabilirliğini iyileştirmeye yönelik yapılan kullanıcı deneyimi araştırmasına yer verilmiştir. Yapılan kullanıcı deneyimi araştırmasında uygulanan yaklaşım ve metodlara literatürdeki karşılıkları referans verilerek yer verilmiştir. Araştırma sonucundaki bulgular ve çözüm yolları farklı perspektiflerden değerlendirilmiştir. Bu bildiri kullanıcı deneyimi alanında bankacılık sektöründe yapılan kapsamlı bir araştırmanın sonucudur.
Başlıklar Altyapı, Yeni Teknolojiler ve Serbestleşme
İnternet ve Sosyal Bilimler
Yazılım Mühendisliği
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC