XV. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkMarket Raflarında Dönüşüm ve Ölçeklendirmeye Dayanıklı Nesne Tanıma
ÖğrenciEvet
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Melih Evren Buruş
Org: Boğaziçi Üniversitesi
Country: TR
E-mail: melih.burus_AT_boun.edu.tr

Yazar 2
Name: Rıdvan Salih Kuzu
Org: Boğaziçi Üniversitesi
Country: TR
E-mail: ridvan.salih_AT_boun.edu.tr

Yazar 3
Name: Gül Varol
Org: Boğaziçi Üniversitesi
Country: TR
E-mail: gul.varol_AT_boun.edu.tr

Yazar 4
Name: Soyhan Beyazıt
Org: Boğaziçi Üniversitesi
Country: TR
E-mail: soyhan.beyazit_AT_boun.edu.tr
Diğer Yazar(lar)ridvan.salih_AT_boun.edu.tr
Anahtar KelimelerÖznitelik Tespiti, Köşe Tespiti, Nesne Tespiti, MarkaTanıma, Afin Değişmezlik
ÖzetMarket Raflarında Dönüşüm ve Ölçeklendirmeye Dayanıklı Nesne Tanıma Son kullanıcılar hangi ürünü satın alacaklarına çoğunlukla marketlerde karar vermektedirler. Üreticilerin başarısı üretim ve pazarlama güçlerini tedarik zincirinin son noktasına yansıtmaları ile ilişkilidir. Üreticiler ürünlerinin marketlerde konumlandırılma şeklini takip edebilmek için kullanımı kolay bilgi toplama araçlarına ihtiyaç duymaktadırlar. Bu çalışmada varolan nesne tanıma teknikleri araştırılmış, market raflarında ürünlerin planogram bilgisi göz önünde bulundurularak marka bazında doğru konumlandırılıp konumlandırılmadıklarını tespit edebilen bir sistem önerilmiştir.
Başlıklar AB-Bildiri
Mobil Ağlar, Teknolojiler ve Uygulamalar
Özgür Yazılım, Açık Kaynak, e-devlet ve e-türkiye
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC