XVII. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkTarımsal Pazaryeri Servisi
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Handan Bakkal
Org: Tabit Tarımsal Bilişim ve İletişim Teknolojileri Ltd. Şti.
Country: TR
E-mail: handan.bakkal_AT_tabit.com.tr

Yazar 2
Name: Tülin Akın
Org: Tabit Tarımsal Bilişim ve İletişim Teknolojileri Ltd. Şti.
Country: TR
E-mail: tulin_AT_tarimsalpazarlama.com

Yazar 3
Name: Coşkun Yıldırım
Org: Tabit Tarımsal Bilişim ve İletişim Teknolojileri Ltd. Şti.
Country: TR
E-mail: coskun.yildirim_AT_tabit.com.tr
Anahtar KelimelerTarımsal Pazaryeri, Çiftçi, Karlılık, Tarımsal Pazarlama, Tarım, Ticaret, mobil platform, çağrı merkezi, SMS, SMS Chat, Mobil Uygulama, Çiftçi Uygulaması, Hibrit Platform.
ÖzetEn önemli iç ticaret kaynaklarımızdan biri olan tarımsal üretim milli gelirin yaklaşık %27 si tarımdan sağlanmaktadır. Ülkemiz genelinde toplam 3.150.000 kayıtlı çiftçinin tarımsal faaliyetleri sonucu iyi bir gelir elde etmeleri, üretim faaliyetlerini sürdürülebilmeleri, daha iyi şartlarda ve teknolojilerle üretim yapabilmeleri, onların ürünlerini ne kadar iyi pazarlayabilmeleri ile yakından ilişkilidir. 2004 yılında Türkiye nin ilk Tarımsal e-ticaret platformu www.tarimsalpazarlama.com u hayata geçiren ekibimiz, bu proje ile on yıllık süreçte karşılaştığı dirençleri, yaşadığı zorlukları ve piyasa alışkanlıklarının teknolojiye entegresi yolunda gerçekleştirdiklerini ve tesbit ettiği ihtiyaçları, Tarım sektöründeki üretilen ürünlerin pazarlanması ve üretim için gerekli tedarik mallarının temini aşamalarında Pazarı oluşturan hedef kitlenin piyasave teknoloji kullanım alışkanlıklarını, teknolojiye entegre hızlarını da dikkate alarak hibrit bir altyapı entegrasyonu gerçekleştirmiştir. Pazaryeri projesinin amacı, Bilişim teknolojilerini yeterince kullanamayan çiftçilerimizin de teknolojinin tüm imkanlarından yararlanmalarını sağlayarak, “hibrit bir platform” ile verimliliklerini ve karlılıklarını arttırmalarını sağlamaktır. Tarımsal Pazaryeri hizmeti, mevcut olan geleneksel pazarlama alışkanlıklarına tam olarak entegre olarak, hedef kitlenin pazarlama alışkanlıklarını radikal olarak değiştirmeden, teknoloji kullanımının gerisinde kalan hedef kitlemize teknoloji farkındalığı yaratmayı amaçlayan, tüm bu aşamalarda da somut faydalar sağlayarak hedef kitlemizin teknoloji kullanımına yönelmesini sağlayacaktır. (*) Hibrit platform ; Web Portalı, Mobil Aplikasyonlar, SMS altyapısı, Çağrı Merkezi altyapısı, Chat Plotformlarının birlikte ve ayrı ayrı kullanılabildiği, kullanıcının kullanım ve teknoloji alışkanlığına bağlı olarak tek bir veritabanından çalışmasını sağlayan sistemdir.
Başlıklar AB-Bildiri
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2014 Zakon Group LLC