XVII. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkArttırılmış Gerçeklik Uygulamasının Yabancı Dil Öğretiminde Kullanılması
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Ayşe Karadayı Taşkıran
Org: Anadolu Üniversitesi
Country:
E-mail: ayset2_AT_gmail.com

Yazar 2
Name: Eylem Koral
Org: Anadolu Üniversitesi
Country:
E-mail: eylemkoral_AT_gmail.com

Yazar 3
Name: Aras Bozkurt
Org: Anadolu Üniversitesi
Country:
E-mail: arasbozkurt_AT_gmail.com
Anahtar KelimelerArttırılmış gerçeklik, yabancı dil öğretimi, İngilizce öğretimi
ÖzetArttırılmış gerçeklik (Augmented Reality) uygulaması özellikle mobil araçların yaygınlık kazanmasıyla beraber hızla kullanılmaya başlanan gerçekliğin teknoloji aracılığıyla zenginleştirildiği uygulamadır. Bu çalışma kapsamında iki farklı arttıtılmış gerçeklik teknolojisi kullanılarak İngilizce hazırlık sınıfında öğrenme etkinliklerinin desteklenmesi amaçlanmıştır. Bu uygulamalardan birisi kare kod uygulamalarının ders etkinliği içine gömülerek kullanılması şeklindedir. İkinci uygulama ise ders etkinliği materyalinin tetikleyici unsur olarak kullanıldığı uygulamadır. Uygulama sonunda öğrenci görüşlerine yönelik çevrimiçi bir anket hazırlanmış ve yabancı dil hazırlık öğrencilerinin arttırılmış gerçeklik teknolojiyle desenlenmiş İngilizce ders etkinliklerine yönelik deneyimleri; arttırılmış gerçekliğin sağladığı fayda, etkileşim ve kullanıcı tatminine yönelik görüşleri alınmıştır. Araştırma verileri betimsel istatistikler kullanılarak analiz edilmiş çalışma sonunda arttırılımış gerçeklik kullanımına yönelik görüş ve önerilere yer verilmiştir.
Başlıklar AB-Bildiri
Arttırılmış Gerçeklik
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2014 Zakon Group LLC