XVII. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkElektronik Ticaret’te Sosyal Medya Ve Arama Motoru Optimizasyonunun Önemi
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Onur Öztürk
Org: Hitit Üniversitesi
Country: TR
E-mail: onurozturk_AT_hitit.edu.tr

Yazar 2
Name: Hakan KÖR
Org: Hitit Üniversitesi
Country: TR
E-mail: hakankor_AT_hitit.edu.tr

Yazar 3
Name: Ömer FARUK AKMEŞE
Org: Hitit Üniversitesi
Country: TR
E-mail: omerfarukakmese_AT_hitit.edu.tr
Anahtar KelimelerElektronik Ticaret’te Sosyal Medya Ve Arama Motoru Optimizasyonunun Önemi
ÖzetE-Ticaret, insanların internet kanalını kullanarak para karşılığında gerçek veya sanal ürün satın almasıdır. E-Ticaretin önemi gün geçtikçe artmaktadır. Birçok firma e-ticaret aracılığıyla potansiyellerini artırma çabasında olduğu gibi e-ticaret sayesinde az bir sermaye ile ticarete başlayan ve sermayesini de hızlı bir şekilde artıran sayısız firma mevcuttur. Yeni nesil web teknolojilerinin getirdiği kullanıcı kolaylığı ve iletişim hızıyla yakalanan eş zamanlı bilgi paylaşımının takip edildiği dijital platformlara Sosyal Medya diyoruz. Sosyal medya siteleri en çok zaman geçirilen siteler olmakla birlikte elektronik ticaretteki önemi de hızla artmaktadır. E-ticaret yapan firmalar kendilerini ve ürünlerini tanıtmak amacıyla radyo, televizyon ve gazete gibi medya kuruluşlarının yanı sıra ciddi oranlarda sosyal paylaşım ağlarını tercih etmektedirler. Bu tercihin en önemli sebeplerinden biri firmaların kısa zamanda çok büyük kitlelere ulaşarak kendilerini ve ürünlerini tanıtma ve pazarlama imkanını bulabilmesidir. E-Ticaret yoluyla ticaret yapan firmaların müşteriler tarafından kolay ulaşılabilir olmasının önemli yollarından biri de arama motorları tarafından bulunabilmesidir. Birçok e-ticaret firması arama motoru optimizasyonu için ciddi bütçeler ayırarak bu konuda uzman personeller çalıştırmakta veya büyük search engine optimization (SEO) şirketlerinden destek almaktadır. Bu çalışmada, e-ticarette sosyal medya ve arama motoru optimizasyonun önemi hakkındaki bilgiler istatistiksel verilerle desteklenerek verilmektedir.
Başlıklar E-İş, M-İş, Yeni Ekonomi, İnternet Ekonomisi
Sosyal Ağlar ve İş Dünyası
Sosyal Ağlar: Analiz ve Toplumsal Etkiler
Dosya
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2014 Zakon Group LLC