18. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkYeni Medya Teknolojilerinin Yayıncılıkta Kullanımı: TRT Örneği
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Fatih Gülüşen
Org: Türkiye Radyo Televizyon Kurumu (TRT)
Country: TR
E-mail: fatihgulusen_AT_hotmail.com

Yazar 2
Name: Emre Kazan
Org: Türkiye Radyo Televizyon Kurumu (TRT)
Country: TR
E-mail: skazan1983_AT_yahoo.com

Yazar 3
Name: Hüseyin Yıldırım Ulusoy
Org: Türkiye Radyo Televizyon Kurumu (TRT)
Country: TR
E-mail: huseyin.ulusoy_AT_trt.net.tr
Anahtar KelimelerYeni Medya, Teknoloji, Yayıncılık
ÖzetGelişen internet teknolojileri yaşamın her alanında yeni ihtiyaçlar doğurmuştur. Bu bağlamda bireylerde sunulan hizmetlere daha kolay erişme beklentisi doğmuştur. Yayıncılık sektörü de bu beklentilerin yoğun olarak yaşandığı bir alan olarak karşımıza çıkmaktadır. Video on Demand (VoD-İsteğe Bağlı Video) olarak da adlandırılan, yayın içeriğine istenilen zamanda ulaşma ihtiyacı bu açıdan büyük önem arz etmektedir. İçerik sunulurken mobil uygulamalar, internet siteleri gibi yeni medya araçlarının kullanılması izleyiciyle etkileşim sağlama imkanını da vermekte, bunun yanında daha geniş kitlelere ulaşmayı da mümkün kılmaktadır. Bu çalışmada Türkiye'de kamu hizmeti yayıncılığı yapan TRT'nin kullandığı yeni medya teknolojileri, sunulan içeriğin güvenliği gibi konular ortaya konmaktadır.
Başlıklar AB-KısaBildiri
Yeni Medya
Dosya
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC