19. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkTekstil Endüstrisinde Sosyal Medya Vurgusu
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Gökhan Silahtaroğlu
Org: Medipol Üniversitesi
Country: TR
E-mail: gsilahtaroglu_AT_medipol.edu.tr

Yazar 2
Name: recep Özsürünç
Org: Medipol Üniversitesi
Country: TR
E-mail: rozsurunc_AT_medipol.edu.tr

Yazar 3
Name: Ahmet Murat Ermiş
Org: Medipol Üniversitesi
Country: TR
E-mail: mermis_AT_medipol.edu.tr
Diğer Yazar(lar)mermis_AT_medipol.edu.tr
Anahtar Kelimelersosyal medya, tekstil firmaları, knime
Özet

Sosyal medya genç yaşlı demeden birçok insan tarafından hayatın bir parçası olacak şekilde 
kullanılırken özellikle son kullanıcıya hitap eden birçok firma da sosyal medyada yerlerini 
almakla kalmayıp, bünyelerinde sosyal medya ilişiklerini yönetecek birimler de kurmaya 
başlamışlardır. Öte yandan veri analiz veya bilimi veri madenciliği ve İş zekâsı çözümleri 
isimleri altında yaygınlaşmaya başlamış ve sosyal medyada biriken verilerinden bugüne 
kadar elde edilmemmiş değerde bilgi elde etmek mümkün hale gelmiştir. Bu çalışmada 
tekstil sektöründe faaliyet gösteren beş firmanın Twitter hesaplarında sosyal medyayı nasıl 
kullandıklarına dair bir araştırma yapılmıştır. Araştırmada veri madenciliği tekniklerinden 
yararlanılmıştır. Araştırma sonuç ve bulguları firmaların söz konusu mecrayı ileri aşama veri 
analizi ve bilgi çıkarımı için kullanmadığını ortaya koymaktadır.

Başlıklar AB-Bildiri
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC