42 - Title | Temel Bilgisayar Kullanımı Derslerinde Öğretici Tutumunun Öğrenmeye Etkisi |
Authors | Mustafa Böyükata, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi, 66100 Yozgat Yusuf Pandır, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi, 66100 Yozgat Sait Yılmaz, Erciyes Üniversitesi, Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi, 66100 Yozgat |
PC Member | No |
Contact person | Mustafa Böyükata, boyukata@yahoo.com, 0354-242-1021/121 |
Main Fields | 1. Temel Bilisim Egitimi
|
Other Main Fields | |
Abstract + Keywords | Bu bildiride öğretmenin sınıf içi tutumunun Temel Bilgisayar Kullanımı (TBK) derslerinde öğrenmeye etkisi üzerinde durulacaktır. Öğretmenin öğrencileriyle ilişkilerini değerlendirmede kullanabilmesi için önerilen sorulardan yararlanılarak hazırlanan bir anket, Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi’nde TBK derslerini alan öğrencilerden oluşan bir gruba uygulandı. Öğretici tutumunun öğrenmeye etkisi araştırıldı. Gözlenen sonuçlar sunulacak ve varılan öneriler tartışılacaktır. |
Remarks |
CyberChair | Author: Richard van de Stadt (Borbala Online Conference Services) | Development supported by TRESE | Copyright © by University of Twente |