Akademik Bilisim 2008

Öneri Özeti

ID194
TitleÇağımızın fenomeni Facebook ve "social utility" kavramı
Author(s)Author #1
Name: Atif Unaldi
Org: Kral TV
Country: Turkey
Email: atifunaldi__at__gmail.com

Other Author(s)
Keywordsfacebook, e-iş, social networking, social utility
AbstractÇağımızın fenomeni facebook'a her geçen gün daha fazla insan oluk oluk kaydolmakta. Kurucusunun bir social network değilde bir social utility olarak tanımladığı facebook'un kuruluş yaklaşımı neydi? Nereden başladı? Arkasında kimler var? Profillerimiin bilnmesi konusunda paronoya mı yapıyoruz? İşte bu konuların hepsi ve daha fazlası...
Topics• E-iş, e-ticaret, M-ticaret
• Sosyal Ağlar
• Internetin Toplumsal Boyutlari
Comments
Paper 194.pdf (28KB)
 

 

Powered by OpenConf
Copyright ©2002-2006 Zakon Group LLC