XIV. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkKullanıcılar internet reklamlarına neden tıklar? İnternet reklamcılığının etkinliği üzerine bir çalışma
ÖğrenciEvet
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Ersen Bolluca
Org: Fatih Üniversitesi
Country: TR
E-mail: ersenbolluca_AT_gmail.com

Yazar 2
Name: Hanife Göker
Org: Zaman Gazetesi
Country: TR
E-mail: h.goker_AT_zaman.com,tr
Diğer Yazar(lar)e.bolluca_AT_zaman.com.tr Tel: 532-267-0474
Anahtar Kelimelerİnternet Reklamcığı, İnternet Reklamlarının Etkinliği, CTR, Tıklanma Oranı, Reklamcılık, Online Reklamcılık, Online Gazete
ÖzetTıklanma oranı (Click-through rate, CTR) internet reklamlarının etkinliğini ölçmede kullanılan genel kabul görmüş bir parametredir. Bu ampirik çalışma çok değişkenli regresyon tekniğini kullanarak internet reklamcılığında CTR?a etki eden banner özelliklerini araştırmaktadır. Bu araştırma hangi banner özelliklerinin CTR performansında daha değerli olduğunu anlamamıza yardım etmiştir. Çalışmada hedefli reklamların ve kreatif reklam pozisyonlarının daha yüksek CTR değerine sahip olduğu görülmüştür. Bununla birlikte, internet reklamlarının animasyon ve büyüklük gibi özelliklerinin CTR?a etkisinin önemsiz olduğu tespit edilmiştir.
Başlıklar Yeni Medya
E-İş, M-İş, Yeni Ekonomi, İnternet Ekonomisi
İnternet ve Sosyal Bilimler
Mobil Ağlar, Teknolojiler ve Uygulamalar
Yeni Internet Teknolojileri
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC