XIV. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkÇağrı Merkezi Kuruluşlarında Yapılan Hatalar ve Etkileri
ÖğrenciEvet
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Kürşat Karadaş
Org: Beykent üniversitesi
Country: TR
E-mail: kursatkaradas25_AT_gmail.com

Yazar 2
Name: Mustafa Demirkan
Org: Beykent Üniversitesi
Country: TR
E-mail: mustafa.demirkan26_AT_gmail.com

Yazar 3
Name: Haluk Alemdaroğlu
Org: Beykent Üniversitesi
Country: TR
E-mail: h.alemdaroglu_AT_broadcast.com.tr

Yazar 4
Name: Ayşe Karataş
Org: Beykent Üniversitesi
Country: TR
E-mail: clear-river_AT_hotmail.com

Yazar 5
Name: Fuat Savaş
Org: Beykent Üniversitesi
Country: TR
E-mail: savasfuat_AT_gmail.com
Diğer Yazar(lar)mustafa.demirkan26_AT_gmail.com
Anahtar KelimelerCall Center,CRM, Teknoloji, Verimlilik
ÖzetÇağrı Merkezi (Call Center), kurumların temasta oldukları kişi veya kurumlarla olan iletişimlerini yürüttükleri, yazılım, donanım, insan kaynakları ve iş akışlarından oluşan etkileşim merkezlerdir. Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi yapılara genel olarak verilen kapsayıcı, "şemsiye" bir isimdir. Yoğun şekilde gelen veya giden telefon çağrılarının gerçekleştirildiği merkezlerdir. Çağrı merkezleri işletmeler ile müşterileri arasında bir iletişim köprüsü kurar. Firmalar ile müşterileri arasında çağrı merkezi desteği ile güçlenen ilişkiler sayesinde, müşteriler daha mutlu, daha sadık, ürün almaya daha yatkın ve firma ile iş birliği yapmaya istekli hale gelir. Kısaca işletmeler için daha fazla gelir sağlamanın en açık yöntemidir. Günümüzde çağrı merkezlerinin şirketler için birer maliyet merkezi olmaktan çıktığını, başta satış, tahsilat gibi fonksiyonların yanı sıra müşteri ihtiyaçlarına cevap veren katma değerli hizmetler geliştirerek fayda yaratan birimler haline gelmiştir. Fakat Türkiye?de satış sonrası hizmet olarak çağrı merkezlerinde hem bilişim sistemi, hem de insan kaynaklı olarak gerek çağrı merkezinde çalışanların performansını artırmak gerekse de , müşterilere daha iyi hizmet verebilmek gibi vb. amaçlardan dolayı çeşitli eksiklikler yaşanmaktadır. Bu çalışmada çağrı merkezlerinde en çok yapılan yanlışlar, bu yanlışların müşteri ve çağrı merkezinde çalışanlar üzerindeki olumsuz etkileri araştırılacaktır.
Başlıklar Bilgi Ekonomisi ve Bilgi Toplumu
Kurumsal İnternet Politikaları
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC