Başlık | Panel: Açık ve Uzaktan Öğretimde Yeni Eğilimler |
Öğrenci | Hayır |
Yazar(lar) |
Yazar 1 Name: Ali Ekrem Özkul Org: Anadolu Üniversitesi Country: TR E-mail: aeozkul_AT_anadolu.edu.tr Yazar 2 Name: C. Hakan AYDIN Org: Anadolu Üniversitesi Country: TR E-mail: chaydin_AT_anadolu.edu.tr Yazar 3 Name: Alper Cihan Org: İstanbul Üniversitesi Country: TR E-mail: alpercihan_AT_yahoo.com Yazar 4 Name: Üstün Özen Org: Atatürk Üniversitesi Country: TR E-mail: ustunozen_AT_gmail.com Yazar 5 Name: Ahmet Hançer Org: ENOCTA Country: TR E-mail: ahmet.hancer_AT_enocta.com Yazar 6 Name: Orçun Madran Org: Atılım Üniversitesi Country: TR E-mail: rcunmadran_AT_gmail.co Yazar 7 Name: Hasan Ali BIÇAK Org: YÖDAK KKTC Country: TR E-mail: hasan.bicak_AT_ncyodak.eu |
Diğer Yazar(lar) | chaydin_AT_anadolu.edu.tr |
Anahtar Kelimeler | Açık Ders Malzemeleri, Açık Eğitim Kaynakları, Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler, |
Özet | Açık ve Uzaktan Öğretimde Yeni Eğilimler Son yıllarda geleneksel açık üniversiteler yanında prestijli üniversitelerin de (MIT, Harvard, Stanford gibi) Açık Ders Malzemeleri (OCW: Open CourseWare), Açık Eğitim Kaynakları(OER: Open Educational Resources), Kitlesel Açık Çevrimiçi Dersler (MOOC: Massive Open Online Courses) gibi uygulamalarla açık kitlesel eğitime yöneldiği , yüzbinlerce öğrenenin de bu derslere kaydolduğu gözlenmektedir. Bu gelişmeler kimilerince geleneksel yüksek öğretimde paradigma değişimi ve yeni bir öğrenme ekosistemi oluşumu olarak kabul edilirken kimileri de bunun geçici bir moda olduğunu düşünmektedirler. Bu oturumda tanıtıcı bir sunum gerçekleştirilecek, konuyla ilgili gelişmeler incelenerek Türkiye?deki yüzyüze, açık ve uzaktan eğitim uygulamaları ışığında değerlendirilecektir. |
Başlıklar | Açık Kaynak Ders Araçları |
Dosya |
![]() |