XIV. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkÇağrı Merkezi Bekleme Süresinin Azaltılması: Akıllı Dış Arama Uygulaması
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Murat Sayın
Org: Kuveyt Türk Katılım Bankası
Country: TR
E-mail: sayinmurat_AT_gmail.com
Diğer Yazar(lar)murat.sayin_AT_kuveytturk.com.tr
Anahtar KelimelerÇağrı merkezi, bekleme süresi, kuyruk teorisi, akıllı dış arama.
ÖzetÇağrı merkezi gibi hizmet veren her birim veya kurumda bekleme sorunu yaşanmaktadır. Çağrı merkezindeki bekleme sorunu, teknoloji kullanılarak ve yeni yaklaşımlarla azaltılabileceği bir uygulamayla incelenmiştir. Çağrı merkezine gelecek olan aramaların bazıları önceden belirlenmiş, akıllı dış arama sistemiyle ilgili çağrılar otomatik olarak aranmıştır. Bu şekilde gelen aramadaki yoğunluk çağrı merkezinin atıl kapasitesine aktarılmıştır. Müşteri gereksinimleri önceden belirlenerek proaktif yaklaşımla sorunun çözümüne gidilmiştir. Çağrı merkezine gelen arama yoğunluğuna ve bekleme sorununa, akıllı dış arama sisteminin etkisi incelenmiştir.
Başlıklar Altyapı, Yeni Teknolojiler ve Serbestleşme
Sistem ve Ağ Yönetimi
Temel Bilimlerde Bilişim
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC