Başlık | Etkileşimli Tahta Kullanımının Avantajları ve Dezavantajlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri |
Öğrenci | Hayır |
Yazar(lar) |
Yazar 1 Name: İsmail Gülcü Org: İstanbul Üniversitesi Country: TR E-mail: ismailgulcu_AT_gmail.com |
Diğer Yazar(lar) | 05055187799 |
Anahtar Kelimeler | Etkileşimli Tahta, Etkileşimli Öğrenme, Öğretim Teknolojileri, Bilişim Teknolojileri. |
Özet | Etkileşimli tahta kullanımının genel olarak eğitim ve öğretim sürecine katkı yaptığı ve diğer tahtalara göre avantajlı olduğu düşünülmektedir. Ancak bunun doğruluğuna ya da yanlışlığına kullanıcıların karar vermesi oldukça önemlidir. Bu çalışmada etkileşimli tahta kullanımının avantajları ve dezavantajları belirlenmeye çalışılmıştır. Çalışmamız durum incelemesi deseninde nitel bir araştırmadır. Çalışma grubunu bir ortaöğretim kurumunda 2013-2014 öğretim yılında görev yapan farklı branşlardaki (f:43) öğretmen oluşturmuştur. Açık uçlu araştırma sorularıyla elde edilen veriler frekans analizi, kodlama tekniği ve betimsel içerik analizi ile çözümlenmiş ve yorumlanmıştır. Analizler sonucunda katılımcıların görüşleri doğrultusunda etkileşimli tahta kullanımının avantajları ve dezavantajları belirlenmiş ve çözüm önerileri getirilmiştir. |
Başlıklar |
AB-Bildiri Eğitim Teknolojileri ve Fatih Projesi |
Dosya |
![]() |