XIV. Akademik Bilisim Konferansi

BaşlıkBarkod Teknolojilerinin Eğitimde Kullanımı: Bilişsel Bilimler Çerçevesinde bir Değerlendirme
ÖğrenciHayır
Yazar(lar) Yazar 1
Name: Cengiz Acartürk
Org: ODTÜ
Country: TR
E-mail: acarturk_AT_metu.edu.tr
Diğer Yazar(lar)ODTÜ Enformatik Enstitüsü Sekreterliği 06800 Ankara Tel 2107704
Anahtar KelimelerBarkod, Karekod, Arttırılmış Gerçeklik, Eğitim Teknolojileri
ÖzetBu bildirinin temel amacı iki boyutlu (2D) barkod (karekod) teknolojilerinin eğitimdeki potansiyel kullanım alanları konusunda farkındalık yaratmaktır. 2D barkod teknolojileri eğitim alanında basılı eğitim materyalindeki (örn. kitaplardaki) bilgi ile web üzerindeki eğitim materyali (örn. kitapta anlatılan öğrenme materyaline ait hareketli görüntüler) arasındaki geçişi kolaylaştırma potansiyeline sahip bir teknolojidir. Bu potansiyel bilişsel bilimler çerçevesinde kuramsal olarak değerlendirilmiş ve mevcut deneysel araştırma örnekleri sunulmuştur.
Başlıklar Arttırılmış Gerçeklik (Augmneted Reality)
E-öğrenme, uzaktan-eğitim, karma eğitim
Eğitim Teknolojileri ve Fatih Projesi
Eğitimin Yönetimi ve Bilişim
Mobil Ağlar, Teknolojiler ve Uygulamalar
Yeni Internet Teknolojileri
Dosya  
 

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2009 Zakon Group LLC