Başlık | Barkod Teknolojilerinin Eğitimde Kullanımı: Bilişsel Bilimler Çerçevesinde bir Değerlendirme |
Öğrenci | Hayır |
Yazar(lar) |
Yazar 1 Name: Cengiz Acartürk Org: ODTÜ Country: TR E-mail: acarturk_AT_metu.edu.tr |
Diğer Yazar(lar) | ODTÜ Enformatik Enstitüsü Sekreterliği 06800 Ankara Tel 2107704 |
Anahtar Kelimeler | Barkod, Karekod, Arttırılmış Gerçeklik, Eğitim Teknolojileri |
Özet | Bu bildirinin temel amacı iki boyutlu (2D) barkod (karekod) teknolojilerinin eğitimdeki potansiyel kullanım alanları konusunda farkındalık yaratmaktır. 2D barkod teknolojileri eğitim alanında basılı eğitim materyalindeki (örn. kitaplardaki) bilgi ile web üzerindeki eğitim materyali (örn. kitapta anlatılan öğrenme materyaline ait hareketli görüntüler) arasındaki geçişi kolaylaştırma potansiyeline sahip bir teknolojidir. Bu potansiyel bilişsel bilimler çerçevesinde kuramsal olarak değerlendirilmiş ve mevcut deneysel araştırma örnekleri sunulmuştur. |
Başlıklar |
Arttırılmış Gerçeklik (Augmneted Reality) E-öğrenme, uzaktan-eğitim, karma eğitim Eğitim Teknolojileri ve Fatih Projesi Eğitimin Yönetimi ve Bilişim Mobil Ağlar, Teknolojiler ve Uygulamalar Yeni Internet Teknolojileri |
Dosya | |