Paper 127

Generated: Tue Feb 17 20:10:05 2004

prev (126) overview next (128)

127 - TitleMEB INTERNET TABANLI SERTIFIKA PROGRAMLARI “e-ogrenmeye hazir misiniz?”
AuthorsFikret Girintili, Millî Egitim Bakanligi Egitim Teknolojileri Genel Mudurlugu
Mehmet Akif Erturkmen, Millî Egitim Bakanligi Egitim Teknolojileri Genel Mudurlugu
PC MemberNo
Contact personZehra ADIYAMAN, zadiyaman__at__meb.gov.tr, (312) 296 94 23
Main Fields9. Uzaktan Eğitim
10. Internet Destekli Eğitim
Other Main Fields
Abstract + KeywordsMEB SERTIFIKA PROGRAMLARI “e-öğrenmeye hazır mısınız?”

Günümüzde hızla gelisen bilgi ve iletisim teknolojilerinin her alanda olduğu gibi, egitim ogretim faaliyetlerine entegrasyonu, ogrenme, ogretme ve ogretme süreclerini etkilemis ve egitim yontemlerinde yeni arayısları ortaya cıkarmıstır. Oyle ki egitim, ogretim yontemlerinde koklu degisikliklere neden olmus, artık internet destekli egitim, gunun kosulları icinde genis kitlelere ulasabilmek icin vazgecilmez bir coklu ortam uygulaması olarak hizmete girmistir.
Millî Egitim Bakanlığı da egitim ogretim faaliyetlerinde, elektronik ogrenme araclarindan ve yontemlerinden yararlanarak çeşitli projeler geliştirmektedir Bu kapsamda MEB, "Sertifikaya Dayalı Uzaktan Egitim Programları", "Elektrik Tesisatçılığı Yetki Belgesi" ve Sakarya Universitesi isbirliginde "Bilgisayar Programcılığı ve Bilgisayar Bilgi Yönetimi" alanlarında Sertifika Programları yürütmektedir.
Soz konusu uygulama ile bir yandan sektorun eleman ihtiyacı karsılanırken bir yandan da e-Devlet ve e-Öğrenme alanlarında onemli bir adım atılmıs olacaktır.
Bu bildiride, MEB internet destekli egitim projeleri tanitilacak ve
sertifikaya dayali olan bu projelerin uygulama ve yayginlastirilmasi sureci tartisilacaktir.

Anahtar Kelimeler: uzaktan ogretim, e-ogrenme, internet destekli egitim, sertifika programlari








RemarksBildiri afiş, broşür ve Powerpoint sunum destegiyle sunulacaktir.

prev (126) overview next (128)

CyberChair Author: Richard van de Stadt  (Borbala Online Conference Services) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente