Paper 94

Generated: Sun Jan 16 13:29:19 2005

prev (93) overview next (95)

94 - TitleTürkiye’ de Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Eğitimdeki Kullanımı: dICTatEd
AuthorsTarık Kışla, E.Ü. Eğitim Fakültesi
Bülent Çavaş, D.E.Ü. Eğitim Fakültesi
Pınar Huyugüzel Çavaş, E.Ü. Eğitim Fakültesi
PC MemberNo
Contact personTarık Kışla, tkisla__at__bornova.ege.edu.tr, 05337203311
Main Fields9. Uzaktan ve İnternet Destekli Eğitim
10. Temel Bilişim Eğitimi
Other Main Fields
Abstract + KeywordsdICTatEd (Discussing ICT, Aspirations & Targets for Education) İngiltere’ de çeşitli kişiler ve organizasyonlar tarafından desteklenen ve Open University’ den Peter Twinging tarafından sürdürülen bir projedir. Şu anda Avrupa’nın farklı ülkelerinde 30’u aşkın üniversitesinde uygulama aşamasındadır. Bu projenin amacı bilgi ve iletişim teknolojilerinin eğitimde kullanımlarına yönelik olarak ayrılan kaynakları zenginleştirmek amacıyla gündemde yer alan eğitimsel bilgi ve iletişim teknolojileri tartışmalarını canlandırmak ve bu konuda daha geniş kitlelere bilgi vermektir. Bu proje kapsamında hazırlanan anketin Türkçe’ye çevirisi yapılmıştır. AB ’04 te tanıtımı yapılan çalışmanın Şubat 2004’ten itibaren ülkemizde eğitim alanında çalışma yapan geniş bir kitle üzerine uygulamalarına başlanmıştır. Bu çalışmanın amacı dICTatEd projesini içeriği ve amaçları konusunda bilgiler sunmanın yanı sıra Avrupa ve Türkiye’ deki sonuçlarını sunmaktır.
Remarks

prev (93) overview next (95)

CyberChair Author: Richard van de Stadt  (Borbala Online Conference Services) Development supported by TRESE Copyright © by University of Twente